Alkalete, Kerepek pisang

Isnin, 7 Oktober 2013

Produk Pelansingan Badan

                                                                 Retail price = RM190


IsaLean Shake mengandungi whey protein yang sangat berkualiti dan ekslusif dari ladang ternakan semulajadi terbesar dunia di New Zealand.  Ladang ini telah melebihi piawaian yang yang ditetapkan oleh American USDA Organic Standard dimana lembu-lembu disini dipelihara secara scientifik tanpa hormon dan antibiotik.



IsaLean Shake juga mengandungi Ionic Alfalfa™ - iaitu campuran mineral-mineral semulajadi yang telah dipatenkan untuk membekalkan tenaga serta membuatkan badan sentiasa sihat. Protein dalam Isalean Shake di extrakkan menggunakan teknologi moden dan mengandungi kurang gula serta tinggi amino acid amat sesuai untuk sistem badan kita. Kandungan IsaLean Shake yang rendah lemak dan kolestrol serta tambahan enzim semulajadi berupaya untuk memecahkan karbohidrat, protein dan lemak yang degil serta memaksimunkan penyerapan nutrisi-nutrisi penting yang sangat diperlukan oleh badan kita.    



Isalean Shake diperbuat seratus peratus dari bahan-bahan semulajadi serta tidak mengandungi pewarna, perisa atau pengawet tambahan. Rasanya yang sangat lazat dan sangat sesuai sebagai pengganti sarapan yang lengkap. Didatangi dalam dua perisa iaitu chocolate dan vanilla.


Dengan nutrisi yang lengkap dan berkualiti tinggi  serta kandungan bahan-bahan yang berkualiti tinggi, Isalean merupakan fenomena terkini dalam mengurangkan berat badan, membakar lemak, memperbaikki sendi-sendi, membina otot-otot, menambah tenaga serta mengurangkan kolestrol.


Retail price = RM129

Ianya membantu membuang segala kotoran, toksin-toksin dan bahan-bahan berbahaya yang terkumpul dalam badan kita. Cleanse for Life bukan sahaja sangat berkesan dalam menyahkan benda-benda yang tidak dikehendaki dalam badan kita, tapi ianya juga membantu dalam membekalkan nutrisi-nutrisi yang sangat diperlukan oleh sistem badan kita.




Retail price = RM129

Ionix® Supreme ialah sejenis tonik kaya dengan khasiat herba dirumus dengan vitamin-vitamin semulajadi, mineral-mineral dan Adaptogens berasas-tumbuhan seperti ashwagandha, schizandra berry dan wolfberry. Kandungan lebih 200 nutrisi yang diperkayakan dan mengandungi sejumlah tinggi anti-oksida untuk memelihara sel-sel tubuh dan menggantikan sel-sel badan yang rosak, mengawal tekanan dan keletihan.
Adaptogens telah berkurun dianggap sebagai cara pertahanan alam semulajadi untuk memerangi kesan tekanan dan keletihan. Ionix ialah satu aset berkuasa bagi membina ketahanan dan memperbaiki pencapaian peribadi secara keseluruhan. 



Retail price = RM70
 Isagenix Snacks! yang lembut dan enak mengandungi protein dadih yang dipasteurkan dan lemak sihat yang seimbang dan karbohidrat bagi membantu mengawal selera anda secara semulajadi dan menyokong tahap gula sentiasa sihat

 Retail price = RM70


jhrjohari.isagenix.com
jhrjohari.isagenix.com

jhrjohari.isagenix.com
jhrjohari.isagenix.com
 sila layari http://jhrjohari.isagenix.com

 anda berminat? sila hubungi Johari Abdullah di nombor berikut
0137868933 atau facebook johari abdullah atau email freejoe_giant@yahoo.com

 Sila buat pembayaran ke
Akaun Cimb Bank:      0116 0000460 209  


 Sila sertakan bukti pembayaran (masa,jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Facebook
Nama Penuh
Alamat Penghantaran
No Telefon
Kuantiti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan